Welcome To Naruto Rpg
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Welcome To Naruto Rpg Strona Główna
->
Jak zrobić postać
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne
----------------
Wprowadzenie
Regulamin Forum
Regulamin Gry
Jak zrobić postać
Inne
Świat Gry
----------------
Konoha Gakure
Kiri Gakure
Suna Gakure
Iwa Gakure
Kumo Gakure
Yuki Gakure
Wolne tereny
Różne
----------------
Spawy Forum
Sugestie
ShoutPost
Dla zabicia czasu ...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Sasek
Wysłany: Sob 14:14, 04 Lut 2006
Temat postu: Techniki zwykłe
Dział ten poświęcony jest technikom. A teraz krotkie objaśnienie. Jeżeli tuż przy nazwie techniki znajduje się słowo w takim [ ] nawiasie, oznacza to ze technika jest żywiołu (katon-ognia,doton-ziemi,suiton-wody,fuuton-powietrza,hyouton-lodu) i nie można uczyć się tych technik bez wcześniej poznanych "w żywiole ukrycie". Zaraz po nich mymy trzy lirerowe oznaczenia, jakiego rodzaju jest dana technika (taijutsu,genjustu,ninjutsu)
Dalej mamy opis techniki. Jeżeli po nim, w kolorze niebieskim pojawi się nazwa jakiejś osady,znaczy to ze ninja z innych osad nie mogą się nauczyć danej techniki nawet ze znajomością "w żywiole ukrycie"
(chyba że ukradną jakiś zwój lub coś takiego). Na samym końcu podana jest liczba która oznacza ile punktów czakry kosztuje wykonanie danej techniki ...
TECHNIKI
GENIN (ranga E)
Awa-Odori no Jutsu
GEN - (tylko dla kobiet) jest to technika uwodzenia. Użytkowniczka nakłada na siebie prawie nie wyczuwalną ściane genjutsu która modyfikuje jej ciało tak by jak najbardziej podobało się mężczyznom. Dobrze wykonana technika jest w stanie zniewolić każdego chłopaka i mężczyznę ^^
4 punkty
Gouken
TAI- Najprostrzy styl walki ninja polegający na zwykłych atakach fizycznych i walce wręcz. Każdy shinobi kończący akademie umie walczyć więc ta technika nie musi być brana przez was na poczatku bo i tak ja macie.
0 punktów
Bakuretsufuu
NIN- Jest to jedna z technik pieczętujących. Jutsu polega na umieszczeniu treści pieczęci na kartce papieru, która potem może być przylepiona do przeciwnika. Niektórzy ninja zawijają ją również wokół kunai'a (patrz zdjęcie). Efekt zawsze jest tylko jeden - potężny wybuch, który może zranić nawet najsilniejszych.
2 punkty
Bunshin no Jutsu
GEN- Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
4 punkty za każdą kopię
Dai no Byobu no Jutsu
NIN - użytkownik po zawiązaniu pieczęci na technikę wyciąga przed siebie ręcei tworzy niewidzialną bariere z wiatru która jest w stanie odbić lecące w jego stronę przedmioty (np shurikeny)
4 punkty
Hikari no Jutsu
NIN - shinobi po zawiązaniu ostatniej z trzech pieczęci, pieczęci tygrysa emanuje całym ciałem krótką falę jaskrawego światła która oślepia przeciwników. Jeżeli ilość czakry na to pozwala, można wypuścić całą serie świetlnych fal. Na podstawie tej techniki tworzone są kulki świetlne.
4 punkty od fali
Sexy no Jutsu
GEN- Jak sama nazwa wskazuje, osoba używająca tą technikę zamienia się gołą kobietę. Kombinacja pięknego wyglądu i uwodzicielskiego zachowania jak na razie okazała się nie do pokonania!
4 punkty
Harem no Jutsu
GEN- Jest to połączenie dwóch jutsu : Bunshin no Jutsu i Sexy no Jutsu. Wyników chyba nie trzeba opisywać. Poprzez tą technikę tworzy się wiele klonów pięknych, nagich pań. Wierzę, że nie jeden przeciwnik tej techniki będzie miał krwotok z nosa
.
8 punktów za każdą panią
Harizusu
TAI- Za pomocą umieszczonych przy igłach dzwoneczkach ninja potrafi zmylić przeciwnika. Wpierw wyrzucane są dwie igły z dzwoneczkami, dzięki czemu przyzwyczaja się przeciwnika do dźwięku. Następnie shinobi rzuca jedną igłę z dzwonkiem i jedną bez. Mniej doświadczeni ninja uskoczą tylko przed igłą z dzwoneczkiem, gdyż polegając tylko na dźwięku nie usłyszą igły bez dzwonka.
0 punktów
Henge no Jutsu
GEN- Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.
4 punkty
Kawarimi no Jutsu
GEN- Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
4 punkty
Senen Goroshi (lewatywka)
TAI- Technika śmieszna, oraz bardzo przydatna. Widzimy to, kiedy Kakashi po raz pierwszy ćwiczy z Sasuke, Sakurą i Naruto. Została ona zademonstrowana na tym ostatnim. Przy użyciu tego jutsu potrzebny jest znak tygrysa. Jest to dość proste jutsu z bardzo dziwną nazwą. Efektem jego działania jest bardzo daleki lot.
0 punktów
GENIN b. zaawansowane (ranga D)
Bakuretsu Koinu
NIN- jest to np pozostawienie na polu walki czegoś co zwróci uwagę przeciwnika. Gdy ten podejdzie do takiego ptrzedmiotu, ten wybucha, a z jej środka wylatują z dużą prędkością Kunaie.
6 punktów
Kage Shuriken no Jutsu
GEN- Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu.
Konoha
6 punktów
Konbi Henge no Jutsu
NIN- Tzw. "Combo Henge no Jutsu", czyli zwykła zamiana, tyle, że z udziałem dwóch osób. Każdy z "fuzjantów" może w dowolnej chwili wrócić do pierwotnego stanu. Oczywiście dzięki temu rodzajowi przemiany wytworzona postać/stwór ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.
8 punktów
Konoha Reppuu
TAI- Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch.
Konoha
4 punkty
Konoha Senpuu
TAI- krótko mówiąc, kopniak z półobrotu xD
4 punkty
Nemuri
GEN- Jedna z prostszych sztuczek iluzji. Prostym dotknięciem pleców przeciwnika, ninja usypia wroga. Z powodu wymaganego kontaktu z przeciwnikiem atak ten jest w ogóle nie przydatny w walce. Stosowany zazwyczaj w dywersji/misjach.
6 punktów
Omote Renge
TAI- Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.
12 punktów
Shishi Rendan
TAI- Osoba wykonująca te TaiJutsu znajduje się wraz ze swoim przeciwnikiem w powietrzu. W takiej pozycji atakujący ma większe pole możliwości. W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia (zaczyna się kopnięciem z obrotu, po którym następuje potężne, uderzenie pięścią i jeden "napędzający" atak, mający zwiększyć prędkość spadającego ciała, aż w końcu cały kombos wieńczony jest mocarnym szlagiem nogą tuż przy ziemi, co tylko zwielokrotnia efekt całej kombinacji ciosów).
6 punktów
Shunshin no Jutsu
TAI- Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
6 punktów
Suna Shuriken
NIN- Tzw. piaskowy Shuriken. Użytkownik wysyła na przeciwnika dowolną, zależną od poziomu chakry, ilość piasku, który potem rozdziela się na mniejsze części i przybiera wygląd zbliżony do normalnego Shuriken.
Suna
2 punkty za każdego shurikena
Taren Ken
TAI- Prosty atak polegający na bardzo szybkim wymachiwaniu ręką podczas uderzenia. Przeciwnik ma wrażenie, że kierowanych jest w niego kilka ciosów i nie sposób jest odgadnąć, który jest prawdziwy.
4 punkty czakry
Utsusemi no Jutsu
GEN- Prosty atak Genjutsu stosowany w celu zmylenia wroga. Polega na emisji dźwięki dookoła swojego przeciwnika, dzięki czemu nie wie on skąd dociera głos przeciwnika, a tym samym nie może spodziewać się, skąd nadejdzie kolejny atak.
4 punkty
Yomi Numa
[Doton] NIN- Technika żwyiołu ziemi, za pomocą której shinobi może zmienić dowolne podłoże w grząskie bagno, które jest w stanie wciągnąć wszystko. Rozmiar i głębokość bajora zależy od poziomu umiejętności używającego i stanu jego zdrowia - po prostu, im lepszy ninja, tym większe bagno.
8 punktów
CHUNIN (ranga C)
Daisan no Me
NIN- Używkownik jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników.
[Suna]
6 punktów
Dai Kamaitachi no Jutsu
TAI- Do wykonania tego jutsu potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki.
[Kumo]
8 punktów
Dochuu Eigyo [Doton]
GEN- Polega ona na stworzeniu dużej ilości klonów, a oni sami mogą się dobrze ukryć. Tuż przed kontrą na wroga użytkownicy tej techniki mogą ukryć się w cieniu własnych klonów i atakują spod ziemi. ( klony nie mogą się ruszać )
2 punkty od kopii
Doro Gaeshi [Doton]
TAI- Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu.
[Iwa]
8 punktów
Fukumi Hari
NIN- Używkownik tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi w przeciwnika.
3 punkty
Fuusajin
NIN- Jest to technika żywiołu powietrza. Wytwarza ona ogromny podmuch wiatru. Na dodatek nie jest to zwykły powiew. Połączony jest on z elementami kurzu, który później może posłużyć jako zastawiona pułapka na oponenta. Na pierwszy rzut oka pył, który wydziela się wraz z wiatrem nie widoczny.
[Kumo]
6 punktów
Hari Jizou
TAI- Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
10 punktów
Jouro Senbon
TAI- Osoba wyrzuca do 3 parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy chakra w stronę przeciwnika.
[Kumo]
6 punktow od parasola
Goukakyuu no Jutsu [Katon]
NIN- Każdy kto korzysta z tej techniki traci dużo chakry. Technika powiązana jest z ogniem. A jutsu te polega na wytworzeniu ogromnej kuli ognia, którą wypuszcza się z ust. Technika ta może się okazać dla wielu ninja druzgocąca.
[Konoha]
8 punktów
Housenka [Katon]
NIN- Mocna technika wykorzystująca element ognia. Osoba posługująca się tym jutsu wypuszcza z ust od kilku do kilkunastu kul ognia. Następnie one wygasają, a na ich miejscu pojawia się broń. A może być nią np. Kunai czy Shuriken. Skuteczna technika, którą można zaskoczyć przeciwnika podczas walki.
[Konoha]
2 punkty czakry od kuli
Kai
- Zdolność, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna).
6 punktow
Kasumi Juusha no Jutsu
NIN- Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć. Dzięki temu prawdziwy ninja czeka w ukryciu aż wróg się zmęczy.
8 punktów od kopii
Kazagume
NIN- Atak przy wykorzystaniu pająków i ich sieci. Ogromna ilość małych szkodników otacza wybrane miejsce, w poszukiwaniu celu. Użytkownik może je wpełni kontrolować.
12 punktów
Ketsukai Houjin
NIN- Jutsu polega na rozmieszczeniu czterech wybuchających notek w taki sposób, aby tworzyły czworokąt. Gdy przeciwnik znajdzie się w polu tej figury notki wybuchają.
8 punktów
Kirigakure no Jutsu
NIN- Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku.
[Kiri]
8 punktów
Kokohi no Jutsu
GEN- Zwykłe GenJutsu mogące wyprowadzić ludzi w pole. Efektem tej techniki jest zamiana danych przedmiotów według potrzeb osób wykonujących tą iluzję. Dość często może się zdarzyć, że nie wiemy iż jesteśmy już ofiarę tego jutsu.
14 punktów
Kori Shinchuu no Jutsu
GEN- Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danych obszarze. Ninja może się szybko zmęczyć takim chodzeniem, jeżeli nie zorientuje się, że jest pod wpływem tego GenJutsu. Nie zdając sobie sprawy z tego, że staliśmy się ofiarami tej techniki możemy zataczać kółka w nieskończoność.
12 punktów
Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu
NIN- Przy kombinacji kilku pięczeci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne, kiedy wzrok zawodzi. Wtedy pozostaje tylko węch.
16 punktów
Mizuri no Yaiba
NIN- Polega na stworzeniu w ręce wodnego miecza, którego ninja może kontrolować za pomocą chakry. Taki oręż jest wielokrotnie groźniejszy niż tradycyjna broń - może przeciąć nawet najtwardsze substancje i nie może się uszkodzić/złamać.
[Kiri]
8 punktów
Nehan Shouja no Jutsu
GEN- Technika usypiająca. Jednakże dotyk nie jest wymagany natomiast tą techniką można usypiać wiele osób naraz.
16 punktow
Oboro Bunshin no Jutsu
GEN- Technika pozwalająca stworzyć ogromną ilość klonów, która jest niewrażliwa na ciosy przeciwników. W tym czasie, gdy wróg męczy się z klonami, wróg czeka w ukryciu aż się wszyscy zmęczą. Wtedy przystępują do ataku.
12 punktów
Ryuuka no Jutsu [Katon]
NIN- Kolejne jutsu związane z elementem ognia. Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było efektowniejsze można swojego rywala przywiązać przy pomocy specjalnych linek, i po nich puścić ogień.
[Konoha]
14 punktów
Shinjuu Zanshu no Jutsu
[Doton] TAI- Technika powiązana z żywiołem ziemi. Osoba wykonująca to justu znajduje się pod ziemią i czeka na swoją ofiarę. W odpowiednim momencie wciąga ją w ziemie, by temu wystawała tylko głowa. Rywal staje się łatwą zdobyczą. Nie jest w stanie się ruszyć, bo całe ciało znajduje się pod ziemią.
[Iwa]
6 punktów
Suna Bunshin
NIN- Piaskowy klon, z którego korzystają ninja z Wioski Piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie.
[Suna]
8 punktów
Suna no Yoroi
NIN- Defensywna technika, w której ninja ma na sobie specjalną drugą skórę z piasku. Skóra ta regeneruje się po każdym uderzeniu, o ile pozwala na to chakra.
[Suna]
9 punktów
Tsubame Fubuki [Hyouton]
NIN- Technika polegająca na tym, że ze śniegu powstają shurinkeny, które mają zdolność zmieniania kierunku lotu. Nie przestaną gonić przeciwnika dopóki w coś nie trafią.
[Yuki]
4 punkty od shurikena
JOUNIN (ranga B)
Daibakufu no Jutsu [Suiton]
NIN- Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze.
[Kiri]
16 punktów
Daijigoku no Jutsu [Doton]
NIN- Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
[Iwa]
18 punktów
Daitoppa [Fuuton]
NIN- Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
[Kumo]
18 punktów
Doryo Dango [Doton]
TAI- Bardzo potężny atak wymagający dużego zasobu chakry i potężnej siły TaiJutsu. Ninja dosłownie wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie i utrzymuje ją za pomocą chakry. Następnie może np. rzucić ową skałę w swoich przeciwników.
[Iwa]
16 punktów czakry
25 punktów siły (wymaganie)
Doryuu Heki [Doton]
NIN- Kolejna "błotna" technika, którą zaprezentował Hokage podczas walki z Orochimaru. Owe jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.
[Iwa]
16 punktów
Doryuu Taiga [Doton]
NIN- Tłumacząc, technika znaczy "rzeka błota". Jest to zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika niemałej ilości chakry. Sama technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika.
[Iwa]
15 punktów
Doryuudan [Doton]
NIN- Jutsu stosowane jedynie wraz z techniką "Doryuu Taiga". Polega na zaatakowaniu wroga, który wcześniej został unieruchomiony rzeką błota, serią bardzo szybkich pocisków błota, które wylatują z paszczy smoka.
[Iwa]
15 punktów
Fuuinka Koui
NIN- Technika pieczętująca pozwalająca wykonawcy zapieczętować pozostałość po jakimś bardzo mocnym jutsu. Po zapieczętowaniu ninja zwija zwój, który później może użyć w walce.
12 punktów
Fuukoku Houin
NIN- Pierwszym etapem tej techniki jest wypisanie na pięciu kartkach treści pieczęci. Następnie, za pomocą pieczęci ręcznych używający niejako plombuje boczułkę właśnie dzięki tym karteczkom. Przeznaczenie tej techniki wydaje się być tylko jedno - uniemożliwienie otworzenia beczki z zewnątrz.
16 punktów
Gokusamaisou
NIN- Użytkownik tworzy pod przeciwnikiem ruchome piaski, które wciągają go kilkadziesiąt metrów pod ziemie.
[Suna,Iwa]
16 punktów
Jubaku Satsu
GEN- Jutsu te wywołuje dziwne wrażenie na osobie, która wpadła w tą technikę. Użytkownik po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci znika. W tym momencie z łatwością może zbliżyć się do swojego celu. W momencie dojścia na dostateczną odległość za wrogiem pojawia się drzewo, którego gałęzie oplatają ofiarę. Dzięki czemu jest ona pozbawiona jakichkolwiek ruchów. Iluzja ta sprawia, że osoba ma wrażenie, że została złapana. W tym momencie użytkownik tej techniki wyłania się z drzewa i z łatwością może zadać ostateczny cios.
[Konoha]
20 punktów
Hyouro no Jutsu
NIN- Shinobi przykłada ręce do śniegu i natychmiastowo z zmieni wyrastają z dużą prędkością bryły lodowe, które gdy dosięgną przeciwnika otaczają go lodem.
[Yuki]
16 punktów
Kage Bunshin no Jutsu
NIN- Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami.
4 punkty od klonu
Kanashibari no Jutsu
GEN- Bardzo przydatna technika jeśli chodzi o dużą liczbę przeciwników. Dzięki niej można sparaliżować swojego wroga. Zdarza się i tak, że takie unieruchomienie może trwać dość długo. Doświadczeni shinobi, na których zastosuje się tą technikę, tak łatwo nie dadzą się na tą technikę.
8 punktów
Karyuu Endan [Katon]
NIN- Ogniowy atak. Wpierw ninja bierze głęboki wdech, a następnie wypuszcza zebrane powietrze w formie ognia. Skuteczność tej techniki zależy w głównej mierze od tego, jakim poziomem chakry dysponuje ninja.
[Konoha]
16 punktów
Kasumi Enbu no Jutsu
NIN- Ogniowy atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię.
16 punktów
Kaze no Yaiba
NIN- Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.
[Kumo]
12 punktów
Kekai - Dorou Doumu [Doton]
NIN- Ninja zamyka swoich przeciwników w 'więzieniu' z ziemi. Wszystkie ściany 'więzienia' utrzymywane są za pomocą chakry, dzięki czemu potrafią się regenerować w przypadku uderzeń z wewnątrz. Dodatkowo użytkownik dzięki tej technice może odbierać uwięzionym osobom chakrę i pochłaniać ją do swojego ciała.
[Iwa]
20 punktów czakry
regeneracja czakry
Kokuangyo no Jutsu
NIN- Te jutsu polega na uwięzieniu przeciwnika w ciemnym, nierealnym pomieszczeniu, w którym użytkownik bez trudu może zaatakować wroga. Uwięziona osoba musi liczyć jedynie na swoje zmysły słuchu i węchu.
16 punktow
Mizu Bunshin no Jutsu
NIN- Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego.
[Kiri]
3 punkty
Rouga Nadare no Jutsu
[Hyouton] NIN- Jest to technika, do której wykonania shinobi musi znajdować się blisko śniegu. Polega na tym, że z góry spada lawina, która po chwili formuje się w stado dość wielkich wilków.
[Yuki]
6 punktów
Sensei Jyashuu
NIN- Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
2 punkty od węża
Suijinheki [Suiton]
NIN- Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).
[Kiri]
6 punktów
Suirou no Jutsu [Suiton]
NIN- Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.
[Kiri]
10 punktów
Suiryuudan no Jutsu [Suiton]
NIN- Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
[Kiri]
18 punktów
JOUNIN b. zaawansowane (ranga A)
Chidori
NIN- Jest to sekretne ninjutsu, które pochłania bardzo dużo Chakry. Za to rezultaty są bardzo pozytywne. Shinobi układa jedną rękę w pozycji, jakby chciał wyrwać serce. Druga ręka służy do podpory. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci, dookoła ręki pojawia się Chakra, która mało kiedy staje się widoczna. Jeszcze większe efekty są, jeżeli ninja ma dobrze opanowaną szybkość. Przy tym ręka staje się czymś w rodzaju miecza. Technika ta jest stosowana tylko w przypadku zabicia swojego przeciwnika. Podczas tego ataku można usłyszeć coś w stylu "chi chi chi chi". Wytwarzany dźwięk o dużym natężeniu, podobny jest do świergotu ptaków. W związku z tymi odgłosami ta technika nosi też nazwę Tysiąca Ptaków.
[Konoha]
20 punktów
Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu NIN
- Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.
[Kiri]
16 punktów
Haryuu Muuko [Hyouton]
NIN- Jest to technika, do której wykonania shinobi musi znajdować się blisko śniegu. Ze śniegu powstaje wielki tygrys, który zamarza w lód. Technika podobna, ale silniejsza od Suiryuudan no Jutsu, Suiton, w której powstaje smok z wody.
[Yuki]
20 punktów
Jukai Koutan - Mokuton Hijutsu
NIN~ Jukai Koutan to spaniała technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w energią życiową, dzięki czemu może wytwarzać wszelaką roślinność i ją potem kontrolować.
[Konoha]
25 punktów
Itsukaku Hakuegei [Hyouton]
NIN- Do wykonania tej techniki shinobi musi stać w pobliżu wody. Po wykonaniu pieczęci z wody wyłania się ogromny wieloryb z rogiem na końcu głowy, cały zbudowany z lodu.
[Yuki]
35 punktów
Kokuryuu Boufuusetsu [Hyouton]
NIN- Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczyna się wydobywać czarny lodowy smok, który atakuje przeciwnika, odrywając się od dłoni.
[Yuki]
18 punktow
Rasengan
NIN- Zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki składa się z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego działania nie wymaga żadnych specjalnych pieczęci. Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir chakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy. Zdecydowanie atak ten przewyższa Chidori.
15 punktów
Souryuu Boufuusetsu
(wym.Kokuryuu Boufuusetsu) NIN- Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczynają się wydobywać dwa czarne lodowe smoki, po odłączeniu się od Dotou formują się wielka trąbę powietrzną.
[Yuki]
30 punktów
Suikoudan no Jutsu [Suiton]
NIN- Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.
[Kiri]
8 punktów od strumienia
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
NIN- Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów, których liczbę mierzy się w dziesiątkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle kończy się pełnym sukcesem, ale należy ja wykonywać z maksymalną ostrożnością, gdyż doprowadza używającego do stanu skrajnego wykończenia. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.
2 punkty od klonu / minimum 15
---------------------------------------------
RANGA S(pecjalna) techinki zakazane
Fushi Tensei
NIN- Jutsu zaliczane jest do jednych z zakazanych technik. Dzięki niej można bardzo łatwo oszukać śmierć. Opanowanie Fushi no Jutsu wymaga sporo cierpliwości. Można powiedzieć, że ta technika gwarantuje życie wieczne. Osoba upatruje ofiare, która posłuży mu za "pojemnik" i może w niej żyć do kolejnej zamiany. Z poprzedniego ciała zostaje przeniesiony umysł, natomiast zwłoki nien nadają się już do użytku. Jedynym mankamentem jest to, że ciało można zmieniać tylko raz na trzy lata.
?
Juin Jutsu
NIN- Jest to technika, polegająca na zostawianiu pieczęci, która daję wielką moc. Orochimaru wgryza się w swoją ofiarę i tuż przy śladzie ugryzienia pojawiają się trzy łezki. Szansa na przeżycie wynosi 1/10. Tylko niektórym udało się przed nią obronić. Tych, którzy ulegli pieczęci można nazywać niewolnikami Orochimaru. Ów pieczęć posiada dwa poziomy. Pierwszy dodaje niesamowitej energii, ale na ciele pojawiają się dziwne znaki. Druga doprowadza osobę do metamorfozy. Po przemianie prawie nie przypomina osoby, z którą się walczyło jeszcze kilka minut temu.
?
Kuchiyose: Edo Tensei
NIN- Odmiana techniki przywołania, w której przywołuje się zmarłe postacie. Aby doszło to do skutku, należy poświęcić ciało ludzkie, w które potem wejdzie przywołana dusza z zaświatów. Jest to zakazana technika, którą opanować mogą tylko wybitni.
?
Ninpou Shisha Kugutsu
NIN- Tak zwana technika "Martwej Kukły". Używając tego zakazanego jutsu wykorzystuje części ciała trzech postaci i składa je w jedno, tworząc bardzo silnego potworka.
?
Shiki Fuujin
NIN- Jutsu znane jest też jako technika poświęcenia.Klasyfikuje się ją do jednej z najbardziej niebezpiecznych technik. Po odpowiedniej sekwencji pieczęci za osobą wykonującą pojawia się Shinigami (Bóg Śmierci). Widzi go tylko ta osoba, która stosuje jutsu, a także ofiara, która dopiero się zetknie z mocą Boga Śmierci. Dzięki niej można zapieczętować dusze oponenta w swoim ciele. Wzamian za to Shinigami odbiera życie osobie wykonującej technike - zachowanie równoważnej wymiany.
?
Souja Sousai no Jutsu
NIN- Przy pomocy tylko jednej pieczęci można odesłać swojego przeciwnika, jak i siebie na drugi świat. Użycie tej techniki jest ostatecznością. W momencie gdy Shinobi chce się pozbyć osoby za wszelką cenę, skłonny jest sięgnąć po tą zakazaną technikę.
?
INNE
Kuchiyose no Jutsu
NIN- Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
?
Mikadzuki no Mai
TAI- Taniec Wioski Konoha. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
[Konoha]
10 punktów
Naruto Ninpocho-Shihou Hapou Shuriken no Maki
- TAI (wym. Kage bunshin) Każdy z klonów rzuca parę shurikenów tworarząc dewastujący atak.
0 punktów
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par
HEDONISM
Regulamin