Forum Welcome To Naruto Rpg Strona Główna Welcome To Naruto Rpg

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Techniki zwykłe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Welcome To Naruto Rpg Strona Główna -> Jak zrobić postać
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sasek
MISTRZ GRY



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z patologicznej rodziny xD

PostWysłany: Sob 14:14, 04 Lut 2006    Temat postu: Techniki zwykłe

Dział ten poświęcony jest technikom. A teraz krotkie objaśnienie. Jeżeli tuż przy nazwie techniki znajduje się słowo w takim [ ] nawiasie, oznacza to ze technika jest żywiołu (katon-ognia,doton-ziemi,suiton-wody,fuuton-powietrza,hyouton-lodu) i nie można uczyć się tych technik bez wcześniej poznanych "w żywiole ukrycie". Zaraz po nich mymy trzy lirerowe oznaczenia, jakiego rodzaju jest dana technika (taijutsu,genjustu,ninjutsu)
Dalej mamy opis techniki. Jeżeli po nim, w kolorze niebieskim pojawi się nazwa jakiejś osady,znaczy to ze ninja z innych osad nie mogą się nauczyć danej techniki nawet ze znajomością "w żywiole ukrycie"
(chyba że ukradną jakiś zwój lub coś takiego). Na samym końcu podana jest liczba która oznacza ile punktów czakry kosztuje wykonanie danej techniki ...


TECHNIKI

GENIN (ranga E)

Awa-Odori no Jutsu GEN - (tylko dla kobiet) jest to technika uwodzenia. Użytkowniczka nakłada na siebie prawie nie wyczuwalną ściane genjutsu która modyfikuje jej ciało tak by jak najbardziej podobało się mężczyznom. Dobrze wykonana technika jest w stanie zniewolić każdego chłopaka i mężczyznę ^^
4 punkty

Gouken TAI- Najprostrzy styl walki ninja polegający na zwykłych atakach fizycznych i walce wręcz. Każdy shinobi kończący akademie umie walczyć więc ta technika nie musi być brana przez was na poczatku bo i tak ja macie.
0 punktów

Bakuretsufuu NIN- Jest to jedna z technik pieczętujących. Jutsu polega na umieszczeniu treści pieczęci na kartce papieru, która potem może być przylepiona do przeciwnika. Niektórzy ninja zawijają ją również wokół kunai'a (patrz zdjęcie). Efekt zawsze jest tylko jeden - potężny wybuch, który może zranić nawet najsilniejszych.
2 punkty

Bunshin no Jutsu GEN- Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
4 punkty za każdą kopię

Dai no Byobu no Jutsu NIN - użytkownik po zawiązaniu pieczęci na technikę wyciąga przed siebie ręcei tworzy niewidzialną bariere z wiatru która jest w stanie odbić lecące w jego stronę przedmioty (np shurikeny)
4 punkty

Hikari no Jutsu NIN - shinobi po zawiązaniu ostatniej z trzech pieczęci, pieczęci tygrysa emanuje całym ciałem krótką falę jaskrawego światła która oślepia przeciwników. Jeżeli ilość czakry na to pozwala, można wypuścić całą serie świetlnych fal. Na podstawie tej techniki tworzone są kulki świetlne.
4 punkty od fali

Sexy no Jutsu GEN- Jak sama nazwa wskazuje, osoba używająca tą technikę zamienia się gołą kobietę. Kombinacja pięknego wyglądu i uwodzicielskiego zachowania jak na razie okazała się nie do pokonania!
4 punkty

Harem no Jutsu GEN- Jest to połączenie dwóch jutsu : Bunshin no Jutsu i Sexy no Jutsu. Wyników chyba nie trzeba opisywać. Poprzez tą technikę tworzy się wiele klonów pięknych, nagich pań. Wierzę, że nie jeden przeciwnik tej techniki będzie miał krwotok z nosa Smile.
8 punktów za każdą panią

Harizusu TAI- Za pomocą umieszczonych przy igłach dzwoneczkach ninja potrafi zmylić przeciwnika. Wpierw wyrzucane są dwie igły z dzwoneczkami, dzięki czemu przyzwyczaja się przeciwnika do dźwięku. Następnie shinobi rzuca jedną igłę z dzwonkiem i jedną bez. Mniej doświadczeni ninja uskoczą tylko przed igłą z dzwoneczkiem, gdyż polegając tylko na dźwięku nie usłyszą igły bez dzwonka.
0 punktów

Henge no Jutsu GEN- Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.
4 punkty

Kawarimi no Jutsu GEN- Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
4 punkty

Senen Goroshi (lewatywka) TAI- Technika śmieszna, oraz bardzo przydatna. Widzimy to, kiedy Kakashi po raz pierwszy ćwiczy z Sasuke, Sakurą i Naruto. Została ona zademonstrowana na tym ostatnim. Przy użyciu tego jutsu potrzebny jest znak tygrysa. Jest to dość proste jutsu z bardzo dziwną nazwą. Efektem jego działania jest bardzo daleki lot.
0 punktów

GENIN b. zaawansowane (ranga D)

Bakuretsu Koinu NIN- jest to np pozostawienie na polu walki czegoś co zwróci uwagę przeciwnika. Gdy ten podejdzie do takiego ptrzedmiotu, ten wybucha, a z jej środka wylatują z dużą prędkością Kunaie.
6 punktów

Kage Shuriken no Jutsu GEN- Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Konoha
6 punktów

Konbi Henge no Jutsu NIN- Tzw. "Combo Henge no Jutsu", czyli zwykła zamiana, tyle, że z udziałem dwóch osób. Każdy z "fuzjantów" może w dowolnej chwili wrócić do pierwotnego stanu. Oczywiście dzięki temu rodzajowi przemiany wytworzona postać/stwór ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.
8 punktów

Konoha Reppuu TAI- Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch.Konoha
4 punkty

Konoha Senpuu TAI- krótko mówiąc, kopniak z półobrotu xD
4 punkty

Nemuri GEN- Jedna z prostszych sztuczek iluzji. Prostym dotknięciem pleców przeciwnika, ninja usypia wroga. Z powodu wymaganego kontaktu z przeciwnikiem atak ten jest w ogóle nie przydatny w walce. Stosowany zazwyczaj w dywersji/misjach.
6 punktów

Omote Renge TAI- Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.
12 punktów

Shishi Rendan TAI- Osoba wykonująca te TaiJutsu znajduje się wraz ze swoim przeciwnikiem w powietrzu. W takiej pozycji atakujący ma większe pole możliwości. W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia (zaczyna się kopnięciem z obrotu, po którym następuje potężne, uderzenie pięścią i jeden "napędzający" atak, mający zwiększyć prędkość spadającego ciała, aż w końcu cały kombos wieńczony jest mocarnym szlagiem nogą tuż przy ziemi, co tylko zwielokrotnia efekt całej kombinacji ciosów).
6 punktów

Shunshin no Jutsu TAI- Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
6 punktów

Suna Shuriken NIN- Tzw. piaskowy Shuriken. Użytkownik wysyła na przeciwnika dowolną, zależną od poziomu chakry, ilość piasku, który potem rozdziela się na mniejsze części i przybiera wygląd zbliżony do normalnego Shuriken. Suna
2 punkty za każdego shurikena

Taren Ken TAI- Prosty atak polegający na bardzo szybkim wymachiwaniu ręką podczas uderzenia. Przeciwnik ma wrażenie, że kierowanych jest w niego kilka ciosów i nie sposób jest odgadnąć, który jest prawdziwy.
4 punkty czakry

Utsusemi no Jutsu GEN- Prosty atak Genjutsu stosowany w celu zmylenia wroga. Polega na emisji dźwięki dookoła swojego przeciwnika, dzięki czemu nie wie on skąd dociera głos przeciwnika, a tym samym nie może spodziewać się, skąd nadejdzie kolejny atak.
4 punkty

Yomi Numa [Doton] NIN- Technika żwyiołu ziemi, za pomocą której shinobi może zmienić dowolne podłoże w grząskie bagno, które jest w stanie wciągnąć wszystko. Rozmiar i głębokość bajora zależy od poziomu umiejętności używającego i stanu jego zdrowia - po prostu, im lepszy ninja, tym większe bagno.
8 punktów

CHUNIN (ranga C)

Daisan no Me NIN- Używkownik jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników. [Suna]
6 punktów

Dai Kamaitachi no Jutsu TAI- Do wykonania tego jutsu potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. [Kumo]
8 punktów

Dochuu Eigyo [Doton] GEN- Polega ona na stworzeniu dużej ilości klonów, a oni sami mogą się dobrze ukryć. Tuż przed kontrą na wroga użytkownicy tej techniki mogą ukryć się w cieniu własnych klonów i atakują spod ziemi. ( klony nie mogą się ruszać )
2 punkty od kopii

Doro Gaeshi [Doton] TAI- Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu. [Iwa]
8 punktów

Fukumi Hari NIN- Używkownik tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi w przeciwnika.
3 punkty

Fuusajin NIN- Jest to technika żywiołu powietrza. Wytwarza ona ogromny podmuch wiatru. Na dodatek nie jest to zwykły powiew. Połączony jest on z elementami kurzu, który później może posłużyć jako zastawiona pułapka na oponenta. Na pierwszy rzut oka pył, który wydziela się wraz z wiatrem nie widoczny.[Kumo]
6 punktów

Hari Jizou TAI- Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
10 punktów

Jouro Senbon TAI- Osoba wyrzuca do 3 parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy chakra w stronę przeciwnika.[Kumo]
6 punktow od parasola

Goukakyuu no Jutsu [Katon] NIN- Każdy kto korzysta z tej techniki traci dużo chakry. Technika powiązana jest z ogniem. A jutsu te polega na wytworzeniu ogromnej kuli ognia, którą wypuszcza się z ust. Technika ta może się okazać dla wielu ninja druzgocąca. [Konoha]
8 punktów

Housenka [Katon] NIN- Mocna technika wykorzystująca element ognia. Osoba posługująca się tym jutsu wypuszcza z ust od kilku do kilkunastu kul ognia. Następnie one wygasają, a na ich miejscu pojawia się broń. A może być nią np. Kunai czy Shuriken. Skuteczna technika, którą można zaskoczyć przeciwnika podczas walki. [Konoha]
2 punkty czakry od kuli

Kai - Zdolność, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna).
6 punktow

Kasumi Juusha no Jutsu NIN- Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć. Dzięki temu prawdziwy ninja czeka w ukryciu aż wróg się zmęczy.
8 punktów od kopii

Kazagume NIN- Atak przy wykorzystaniu pająków i ich sieci. Ogromna ilość małych szkodników otacza wybrane miejsce, w poszukiwaniu celu. Użytkownik może je wpełni kontrolować.
12 punktów

Ketsukai Houjin NIN- Jutsu polega na rozmieszczeniu czterech wybuchających notek w taki sposób, aby tworzyły czworokąt. Gdy przeciwnik znajdzie się w polu tej figury notki wybuchają.
8 punktów

Kirigakure no Jutsu NIN- Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. [Kiri]
8 punktów

Kokohi no Jutsu GEN- Zwykłe GenJutsu mogące wyprowadzić ludzi w pole. Efektem tej techniki jest zamiana danych przedmiotów według potrzeb osób wykonujących tą iluzję. Dość często może się zdarzyć, że nie wiemy iż jesteśmy już ofiarę tego jutsu.
14 punktów

Kori Shinchuu no Jutsu GEN- Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danych obszarze. Ninja może się szybko zmęczyć takim chodzeniem, jeżeli nie zorientuje się, że jest pod wpływem tego GenJutsu. Nie zdając sobie sprawy z tego, że staliśmy się ofiarami tej techniki możemy zataczać kółka w nieskończoność.
12 punktów

Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu NIN- Przy kombinacji kilku pięczeci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne, kiedy wzrok zawodzi. Wtedy pozostaje tylko węch.
16 punktów

Mizuri no Yaiba NIN- Polega na stworzeniu w ręce wodnego miecza, którego ninja może kontrolować za pomocą chakry. Taki oręż jest wielokrotnie groźniejszy niż tradycyjna broń - może przeciąć nawet najtwardsze substancje i nie może się uszkodzić/złamać. [Kiri]
8 punktów

Nehan Shouja no Jutsu GEN- Technika usypiająca. Jednakże dotyk nie jest wymagany natomiast tą techniką można usypiać wiele osób naraz.
16 punktow

Oboro Bunshin no Jutsu GEN- Technika pozwalająca stworzyć ogromną ilość klonów, która jest niewrażliwa na ciosy przeciwników. W tym czasie, gdy wróg męczy się z klonami, wróg czeka w ukryciu aż się wszyscy zmęczą. Wtedy przystępują do ataku.
12 punktów

Ryuuka no Jutsu [Katon] NIN- Kolejne jutsu związane z elementem ognia. Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było efektowniejsze można swojego rywala przywiązać przy pomocy specjalnych linek, i po nich puścić ogień. [Konoha]
14 punktów

Shinjuu Zanshu no Jutsu [Doton] TAI- Technika powiązana z żywiołem ziemi. Osoba wykonująca to justu znajduje się pod ziemią i czeka na swoją ofiarę. W odpowiednim momencie wciąga ją w ziemie, by temu wystawała tylko głowa. Rywal staje się łatwą zdobyczą. Nie jest w stanie się ruszyć, bo całe ciało znajduje się pod ziemią. [Iwa]
6 punktów

Suna Bunshin NIN- Piaskowy klon, z którego korzystają ninja z Wioski Piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie. [Suna]
8 punktów

Suna no Yoroi NIN- Defensywna technika, w której ninja ma na sobie specjalną drugą skórę z piasku. Skóra ta regeneruje się po każdym uderzeniu, o ile pozwala na to chakra. [Suna]
9 punktów

Tsubame Fubuki [Hyouton] NIN- Technika polegająca na tym, że ze śniegu powstają shurinkeny, które mają zdolność zmieniania kierunku lotu. Nie przestaną gonić przeciwnika dopóki w coś nie trafią. [Yuki]
4 punkty od shurikena

JOUNIN (ranga B)

Daibakufu no Jutsu [Suiton] NIN- Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. [Kiri]
16 punktów

Daijigoku no Jutsu [Doton] NIN- Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością. [Iwa]
18 punktów

Daitoppa [Fuuton] NIN- Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.[Kumo]
18 punktów

Doryo Dango [Doton] TAI- Bardzo potężny atak wymagający dużego zasobu chakry i potężnej siły TaiJutsu. Ninja dosłownie wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie i utrzymuje ją za pomocą chakry. Następnie może np. rzucić ową skałę w swoich przeciwników. [Iwa]
16 punktów czakry
25 punktów siły (wymaganie)

Doryuu Heki [Doton] NIN- Kolejna "błotna" technika, którą zaprezentował Hokage podczas walki z Orochimaru. Owe jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami. [Iwa]
16 punktów

Doryuu Taiga [Doton] NIN- Tłumacząc, technika znaczy "rzeka błota". Jest to zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika niemałej ilości chakry. Sama technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika. [Iwa]
15 punktów

Doryuudan [Doton] NIN- Jutsu stosowane jedynie wraz z techniką "Doryuu Taiga". Polega na zaatakowaniu wroga, który wcześniej został unieruchomiony rzeką błota, serią bardzo szybkich pocisków błota, które wylatują z paszczy smoka. [Iwa]
15 punktów

Fuuinka Koui NIN- Technika pieczętująca pozwalająca wykonawcy zapieczętować pozostałość po jakimś bardzo mocnym jutsu. Po zapieczętowaniu ninja zwija zwój, który później może użyć w walce.
12 punktów

Fuukoku Houin NIN- Pierwszym etapem tej techniki jest wypisanie na pięciu kartkach treści pieczęci. Następnie, za pomocą pieczęci ręcznych używający niejako plombuje boczułkę właśnie dzięki tym karteczkom. Przeznaczenie tej techniki wydaje się być tylko jedno - uniemożliwienie otworzenia beczki z zewnątrz.
16 punktów

Gokusamaisou NIN- Użytkownik tworzy pod przeciwnikiem ruchome piaski, które wciągają go kilkadziesiąt metrów pod ziemie. [Suna,Iwa]
16 punktów

Jubaku Satsu GEN- Jutsu te wywołuje dziwne wrażenie na osobie, która wpadła w tą technikę. Użytkownik po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci znika. W tym momencie z łatwością może zbliżyć się do swojego celu. W momencie dojścia na dostateczną odległość za wrogiem pojawia się drzewo, którego gałęzie oplatają ofiarę. Dzięki czemu jest ona pozbawiona jakichkolwiek ruchów. Iluzja ta sprawia, że osoba ma wrażenie, że została złapana. W tym momencie użytkownik tej techniki wyłania się z drzewa i z łatwością może zadać ostateczny cios. [Konoha]
20 punktów

Hyouro no Jutsu NIN- Shinobi przykłada ręce do śniegu i natychmiastowo z zmieni wyrastają z dużą prędkością bryły lodowe, które gdy dosięgną przeciwnika otaczają go lodem. [Yuki]
16 punktów

Kage Bunshin no Jutsu NIN- Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami.
4 punkty od klonu

Kanashibari no Jutsu GEN- Bardzo przydatna technika jeśli chodzi o dużą liczbę przeciwników. Dzięki niej można sparaliżować swojego wroga. Zdarza się i tak, że takie unieruchomienie może trwać dość długo. Doświadczeni shinobi, na których zastosuje się tą technikę, tak łatwo nie dadzą się na tą technikę.
8 punktów

Karyuu Endan [Katon] NIN- Ogniowy atak. Wpierw ninja bierze głęboki wdech, a następnie wypuszcza zebrane powietrze w formie ognia. Skuteczność tej techniki zależy w głównej mierze od tego, jakim poziomem chakry dysponuje ninja. [Konoha]
16 punktów

Kasumi Enbu no Jutsu NIN- Ogniowy atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię.
16 punktów

Kaze no Yaiba NIN- Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.[Kumo]
12 punktów

Kekai - Dorou Doumu [Doton] NIN- Ninja zamyka swoich przeciwników w 'więzieniu' z ziemi. Wszystkie ściany 'więzienia' utrzymywane są za pomocą chakry, dzięki czemu potrafią się regenerować w przypadku uderzeń z wewnątrz. Dodatkowo użytkownik dzięki tej technice może odbierać uwięzionym osobom chakrę i pochłaniać ją do swojego ciała. [Iwa]
20 punktów czakry
regeneracja czakry

Kokuangyo no Jutsu NIN- Te jutsu polega na uwięzieniu przeciwnika w ciemnym, nierealnym pomieszczeniu, w którym użytkownik bez trudu może zaatakować wroga. Uwięziona osoba musi liczyć jedynie na swoje zmysły słuchu i węchu.
16 punktow

Mizu Bunshin no Jutsu NIN- Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego. [Kiri]
3 punkty

Rouga Nadare no Jutsu [Hyouton] NIN- Jest to technika, do której wykonania shinobi musi znajdować się blisko śniegu. Polega na tym, że z góry spada lawina, która po chwili formuje się w stado dość wielkich wilków. [Yuki]
6 punktów

Sensei Jyashuu NIN- Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
2 punkty od węża

Suijinheki [Suiton] NIN- Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon). [Kiri]
6 punktów

Suirou no Jutsu [Suiton] NIN- Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna. [Kiri]
10 punktów

Suiryuudan no Jutsu [Suiton] NIN- Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda. [Kiri]
18 punktów


JOUNIN b. zaawansowane (ranga A)

Chidori NIN- Jest to sekretne ninjutsu, które pochłania bardzo dużo Chakry. Za to rezultaty są bardzo pozytywne. Shinobi układa jedną rękę w pozycji, jakby chciał wyrwać serce. Druga ręka służy do podpory. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci, dookoła ręki pojawia się Chakra, która mało kiedy staje się widoczna. Jeszcze większe efekty są, jeżeli ninja ma dobrze opanowaną szybkość. Przy tym ręka staje się czymś w rodzaju miecza. Technika ta jest stosowana tylko w przypadku zabicia swojego przeciwnika. Podczas tego ataku można usłyszeć coś w stylu "chi chi chi chi". Wytwarzany dźwięk o dużym natężeniu, podobny jest do świergotu ptaków. W związku z tymi odgłosami ta technika nosi też nazwę Tysiąca Ptaków. [Konoha]
20 punktów

Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu NIN- Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna. [Kiri]
16 punktów

Haryuu Muuko [Hyouton] NIN- Jest to technika, do której wykonania shinobi musi znajdować się blisko śniegu. Ze śniegu powstaje wielki tygrys, który zamarza w lód. Technika podobna, ale silniejsza od Suiryuudan no Jutsu, Suiton, w której powstaje smok z wody. [Yuki]
20 punktów

Jukai Koutan - Mokuton Hijutsu NIN~ Jukai Koutan to spaniała technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w energią życiową, dzięki czemu może wytwarzać wszelaką roślinność i ją potem kontrolować. [Konoha]
25 punktów

Itsukaku Hakuegei [Hyouton] NIN- Do wykonania tej techniki shinobi musi stać w pobliżu wody. Po wykonaniu pieczęci z wody wyłania się ogromny wieloryb z rogiem na końcu głowy, cały zbudowany z lodu. [Yuki]
35 punktów

Kokuryuu Boufuusetsu [Hyouton] NIN- Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczyna się wydobywać czarny lodowy smok, który atakuje przeciwnika, odrywając się od dłoni. [Yuki]
18 punktow

Rasengan NIN- Zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki składa się z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego działania nie wymaga żadnych specjalnych pieczęci. Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir chakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy. Zdecydowanie atak ten przewyższa Chidori.
15 punktów

Souryuu Boufuusetsu (wym.Kokuryuu Boufuusetsu) NIN- Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczynają się wydobywać dwa czarne lodowe smoki, po odłączeniu się od Dotou formują się wielka trąbę powietrzną. [Yuki]
30 punktów

Suikoudan no Jutsu [Suiton] NIN- Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. [Kiri]
8 punktów od strumienia

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu NIN- Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów, których liczbę mierzy się w dziesiątkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle kończy się pełnym sukcesem, ale należy ja wykonywać z maksymalną ostrożnością, gdyż doprowadza używającego do stanu skrajnego wykończenia. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.
2 punkty od klonu / minimum 15

---------------------------------------------

RANGA S(pecjalna) techinki zakazane

Fushi Tensei NIN- Jutsu zaliczane jest do jednych z zakazanych technik. Dzięki niej można bardzo łatwo oszukać śmierć. Opanowanie Fushi no Jutsu wymaga sporo cierpliwości. Można powiedzieć, że ta technika gwarantuje życie wieczne. Osoba upatruje ofiare, która posłuży mu za "pojemnik" i może w niej żyć do kolejnej zamiany. Z poprzedniego ciała zostaje przeniesiony umysł, natomiast zwłoki nien nadają się już do użytku. Jedynym mankamentem jest to, że ciało można zmieniać tylko raz na trzy lata.
?

Juin Jutsu NIN- Jest to technika, polegająca na zostawianiu pieczęci, która daję wielką moc. Orochimaru wgryza się w swoją ofiarę i tuż przy śladzie ugryzienia pojawiają się trzy łezki. Szansa na przeżycie wynosi 1/10. Tylko niektórym udało się przed nią obronić. Tych, którzy ulegli pieczęci można nazywać niewolnikami Orochimaru. Ów pieczęć posiada dwa poziomy. Pierwszy dodaje niesamowitej energii, ale na ciele pojawiają się dziwne znaki. Druga doprowadza osobę do metamorfozy. Po przemianie prawie nie przypomina osoby, z którą się walczyło jeszcze kilka minut temu.
?

Kuchiyose: Edo Tensei NIN- Odmiana techniki przywołania, w której przywołuje się zmarłe postacie. Aby doszło to do skutku, należy poświęcić ciało ludzkie, w które potem wejdzie przywołana dusza z zaświatów. Jest to zakazana technika, którą opanować mogą tylko wybitni.
?

Ninpou Shisha Kugutsu NIN- Tak zwana technika "Martwej Kukły". Używając tego zakazanego jutsu wykorzystuje części ciała trzech postaci i składa je w jedno, tworząc bardzo silnego potworka.
?

Shiki Fuujin NIN- Jutsu znane jest też jako technika poświęcenia.Klasyfikuje się ją do jednej z najbardziej niebezpiecznych technik. Po odpowiedniej sekwencji pieczęci za osobą wykonującą pojawia się Shinigami (Bóg Śmierci). Widzi go tylko ta osoba, która stosuje jutsu, a także ofiara, która dopiero się zetknie z mocą Boga Śmierci. Dzięki niej można zapieczętować dusze oponenta w swoim ciele. Wzamian za to Shinigami odbiera życie osobie wykonującej technike - zachowanie równoważnej wymiany.
?

Souja Sousai no Jutsu NIN- Przy pomocy tylko jednej pieczęci można odesłać swojego przeciwnika, jak i siebie na drugi świat. Użycie tej techniki jest ostatecznością. W momencie gdy Shinobi chce się pozbyć osoby za wszelką cenę, skłonny jest sięgnąć po tą zakazaną technikę.
?

INNE

Kuchiyose no Jutsu NIN- Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
?

Mikadzuki no Mai TAI- Taniec Wioski Konoha. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem. [Konoha]
10 punktów

Naruto Ninpocho-Shihou Hapou Shuriken no Maki - TAI (wym. Kage bunshin) Każdy z klonów rzuca parę shurikenów tworarząc dewastujący atak.
0 punktów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Welcome To Naruto Rpg Strona Główna -> Jak zrobić postać
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin